Alla inlägg den 25 september 2010

Av Bente - 25 september 2010 17:44

Hur resonerar dom , sossarna i Vbg? Att tillsätta en sk krisutredning som ska utreda varför det blev så få röster i valet och vänersborgarna valde moderater och vänstern istället - känns väl ändå helt bortkastat? Är dessa människor dumma i huvet, på sant? Har det aldrig slagit dem ens det lilla minsta - att arenan, alla hemligstämplingar, S Anders och Marie, topfrys, mmmmmm kan ha om än bara pyttepyttepyttpytt med valresultatet att göra. Men för guds skull - tillsätt en utredning, ni ska väl göra den själva som sig bör en vänersborgsk vald sosse? låt oss skattebetalare bekosta densamma och glöm för alldel inte att hemligstämpla den innan ni lämnar över makten! 

Puh! det tar på krafterna att skälla ;)


nä du käre Skavlan, även om du är min landsman, så nej - du är inte värd 1,7 miljoner per program. Inte på långa vägar. Du har en hel stab bakom dig som skaffar dig de gäster du vill ha och visst du leder programmet, ställer frågor och skapar stämning. du får säkert en och annan att öppna sig. men har du koll på vilka frågor du skrivit ner och vad du vill med intervjun, du har väldigt många "eeeehhhh" innan du får fram vad du vill. Nej jag kastar inte sten i glashus, jag vet att jag "eeehhhar" en hel del emellanåt. Men jag har varken stab eller den lönen så jag är förlåten.


Ser nu fram emot kvällens "Här är ditt liv" och hoppas att personen som sitter i stolen har mer utstrålning än Mats Vilander - det bör ju inte vara svårt att ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards