Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

vitpeppar

Av Bente - 3 januari 2012 21:30

...vitpepparkorn. Det funkar vid illamående. svälj 5-6 stycken med vatten och man mår hyfsat i ett par timmar. Ta nya vitpepparkorn. Huvudvärken däremot tog dom inte. molande värk i ögonhåla och framhuvud...om det nu heter så. Ja ja förhoppningsvis är båda delar väck i morgon bitti och I feel good! igen :)


Gladdes idag av nyheten Peter Le Marc ger ut nytt! Den plattan är efterlängtad :)
Gladdes även åt att fler intressenter finns som vill köpa stans vattentorn. men som någon skrev i en kommentar så är det kanske inte hotell och lägenheter den här stan behöver allra mest. Speciellt inte på en plats i princip utan parkeringsmöjligheter. Men låt kreativiteten flöda och gör nåt riktigt bra av tornet, du/ni som en dag tar över!

Fint av arbetsförmedling, kommun och kronofogde att "ställa upp" med diverse hjälp och nödlösningar för de som blir av med jobbet på saab. Erbjud detta till alla som blir varslade och uppsagda. Oavsett vad arbetsgivaren heter, hur många som är anställda och vad man tillverkar eller gör.


...Än så länge har jag inte märkt av den där Emil som ska vara på väg hit i en hissnande fart. Gött det. Jag är inte alls sugen på oväntat besök ikväll.Och kaffet är nästan slut.


Tack för titten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas ti...

Av Bente - 18 februari 2012 18:47

Den går. Fort. Tiden. Den yngsta fyllde 17 häromdagen, mellanbarnet fyller 20 i morron. Andra barnbarnet är på väg och dimper väl ner om nån vecka. Dimper ner....det skulle inte svärdottern hålla med om var rätt uttryckt om man säger så. Nåväl. Tiden...

Av Bente - 1 februari 2012 23:05

Gokväll vänner! nu vet jag vad vissa förväntar sig av denna aftons blogginlägg. Jag ska skriva om relationer, normer och love. ok. Efter en kväll på en av stans få, men trevliga pubar, tillsammans med få ;) men trevliga vänner (just kidding) avve...

Ovido - Quiz & Flashcards