Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Bente - 8 mars 2011 20:39

Två blev det idag. Semlor. Usch...är dom ens goda egentligen?! ja för stunden är dom nog det. Chefens chef bjöd oss på tårta oxå. Herregud. Tre sliskiga bakverk på en och samma dag, det är bara för mycket. Så tårtan sparade vi.


Lyssnade på skidskyttet på radion idag -och konstaterade som ni säkert förstår att skidskytte ska ses, inte bara lyssnas på. Ferry låg ett tag på en bronsplats men blev nedputtat...Jag kan inte hjälpa det, men jag höll på norrmännen...liiiiiite mer än på svenskarna. Visst är det märkligt att trots att jag bott i det här landet betydligt längre än i mitt förra...Sverige leder  med dryga 38år mot norges 8...så är det för norge hjärtat klappar hårdast. Hur kan det komma sig?? ja och norge tog guldet förresten :)


Dagens skämt måste väl ändå vara att de socialdemokratiska partidistrikten i Väst vill ha Paggan som ledare! Är inte det att gå i stå?? 


Tittar just nu på Dansbanan i Täfteå och grämer mig över att jag inte kan lära mig gilla dansband och bugg...de verkar ju ha betydligt roligare än det krogen erbjuder, och dessutom hyfsat nyktra...hmmmm.......


Ovido - Quiz & Flashcards