Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Bente - 7 mars 2011 20:55

ja det var värst vad tiden ramlar iväg och inte har jag skrivit nåt på evigheter. Vill verkligen få ur mig några ord varje kväll, men ack så svårt. Man tycker ju att för det mesta har man liksom inget att tillföra, inget att säga som nån ska behöva läsa. Det "måste" ju vara oerhört klokt eller genomtänkt eller viktigt och välformulerat isåfall säger luther som sitter på min vänstra axel. På högeraxeln sitter ingen så för den är det fritt fram att printa ner vad som....men luther liksom vinner...

Nåväl...var på konsert i fredags, Håkan Hellström. Verkligen verkligen bra. Den unge mannen har fattat grejen. Han körde nämligen inte bara låtar som de sanna fansen lyssnat in sig på utan en hel massa av den musik som når oss andra genom det "vanliga" musikflödet.....tror han vinner på det :) Oerhört charmig och jag tror det är en vansinnigt snäll kille . Visst hade jag några glas vin innanför västen - men men...:) vilket säkert en och annan blev varse under kvällen då jag av nån märklig anledning absolut ska ringa allt och alla ! Sånt ger en ångest dan efter kan jag säga. Jag vill helst inte gå igenom mobilens utsamtal om man säger så........

vanligt jobb i morron....sådär kul....men repar med Vipparna på kvällen, missa inte vår eminenta show med premiär i slutet av maj på Villa Stranna. Torsdag kväll är jag konferencier på en modevisning hos bästaste Suad´s i Vbg. Sorry, biljetterna är redan slut :(

kram så länge! och vi väntar väl alla på att få veta vem som ska leda sossarna framöver...lr?? :))

Ovido - Quiz & Flashcards