Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Bente - 14 januari 2011 22:34

Alltså, jag gillar ju Björn Ranelid, men så besviken jag blir när jag läser att han för tre år sen skrev en krönika där han fullständigt sågar oss som slänger ett öga på let´s dance då och då lr varje fredag. Vem trodde han att han var? Han har verkar det som kommit på andra tankar.

Men jesus vad jag föraktar den där Englund. Akademiens sekreterare. Vem fasen tror han att han är? Och i min journalistroll framför allt, va fasen ska vi springa runt honom och resten av hans klan, i dec när det vankas nobelpristagare i litteratur? Aldrig mer tänker jag bry mig. Jo om författaren som får det möjligtvis , en ikke lägga nån tonvikt vid denna översittarherre och hans lakejer!


Grrrrr..........nä, nåt gladare nu. eeh...hmm...asså....va fasen nåt kul finns det väl? Jo Lena kom förbi och vile ha med mig ut en sväng, nejtack jag jobbar i morron, men jag fick frågan. :) och kidsen och barnbarnet och ja - var nöjd, var glad, lev livet!

Kram /Bente

Av Bente - 14 januari 2011 22:34

Alltså, jag gillar ju Björn Ranelid, men så besviken jag blir när jag läser att han för tre år sen skrev en krönika där han fullständigt sågar oss som slänger ett öga på let´s dance då och då lr varje fredag. Vem trodde han att han var? Han har verkar det som kommit på andra tankar.

Men jesus vad jag föraktar den där Englund. Akademiens sekreterare. Vem fasen tror han att han är? Och i min journalistroll framför allt, va fasen ska vi springa runt honom och resten av hans klan, i dec när det vankas nobelpristagare i litteratur? Aldrig mer tänker jag bry mig. Jo om författaren som får det möjligtvis , en ikke lägga nån tonvikt vid denna översittarherre och hans lakejer!


Grrrrr..........nä, nåt gladare nu. eeh...hmm...asså....va fasen nåt kul finns det väl? Jo Lena kom förbi och vile ha med mig ut en sväng, nejtack jag jobbar i morron, men jag fick frågan. :) och kidsen och barnbarnet och ja - var nöjd, var glad, lev livet!

Kram /Bente

Ovido - Quiz & Flashcards