Alla inlägg den 10 september 2009

Av Bente - 10 september 2009 21:23

Hej go vänner!

sorry jag inte hunnit skriva. har haft fullt upp. Dels på jobbet med invigning av nya skolan/kulturhuset. Men mest fritiden - har äntligen!! efter fyra år :) bokat tid hos revisor, banken, skaffat en som fixar en hemsida, skaffat företagsabonemang, en konteringsstämpel mm mm. Jag ska få fart på företaget nämligen. Har skött allt själv hittills med iof okey resultat men det kan ju bli så mkt bättre!


känns som Arena Vbg skulle haft en sån som mej i ledningen - då kanske inte miljonerna rusat iväg - man vill ju ha koll, men lämna åt proffs det som de gör bättre!


Håller på att göra en flyer om att jag erbjuder julshower på företag i vinter. Kan väl vara käckt på personalfesten med lite sång, musik, standup och allsång?! föreslå det på din arbetsplats. Sen inte att förglömma så underhåller jag ju gärna på allehanda kalas och fester i övrigt! kanske vill du ha en specialskriven låttext till grannen som fyller 60 eller systern som ska gifta sig? Det är mig du ska kontakta :)


nej nog med pr för mig själv nu.


kram alla!

Ovido - Quiz & Flashcards