Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men - tonåring vill inte alltid lära sig vad vi vuxna anser viktigt, och av allt det som livet innebär, så nog sjutton måste man missa nåt, allt får liksom inte plats i "utbildningen"...Jag blir så arg på oss vuxna, på vuxenvärlden som tar för givet att man "vet hur allt ska vara, sina rättigheter, skyldigheter" mm mm...när man fyllt 18. Så man orkar inte ens upplysa....

nåväl lämnar det. Det var underbart att träffa dig skatt! du mår bra och det är det viktigaste :)


Linköping förresten ... har inte sett så mycket men...dom har ett fantastiskt köpcentra område där allt, absolut allt finns.överby och torp i ett plus ikea och en massa annat. Men - man har oxå otroligt ful offentlig konst och utsmyckning av staden. Hua. rondellerna är hemska.


I alingsås har man visst julbelysningen kvar i stan. Har man inte plockat ner den i helgen så är den kvar även i Vänersborg. Dags att ta bort den nu tycker jag.

När jag ändå tycker så ...bra Danny att du gick vidare...med det startfeltet var du trots allt rätt okey. Och du som plankade HÅKAN totalt. Skäms på dej! det finns bara en Håkan och du ska inte komma här och åka snålskjuts. Kom på nåt själv! - låten var bra men gör man så som du får man ia inte min röst! Sen tyckte jag nog Hannas låt om gåshud var tillräckligt bra för en final.


just nu önskar jag att jag var religiös. Att jag trodde på nån högre makt som skulle peka ut vägen för mej. Är vilsen just nu. Vart vill jag? vad vill jag? Men nu tror jag ju inte nån annan kan fixa det så jag får väl bara fortstätta grunna....


tack för titten.

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men - tonåring vill inte alltid lära sig vad vi vuxna anser viktigt, och av allt det som livet innebär, så nog sjutton måste man missa nåt, allt får liksom inte plats i "utbildningen"...Jag blir så arg på oss vuxna, på vuxenvärlden som tar för givet att man "vet hur allt ska vara, sina rättigheter, skyldigheter" mm mm...när man fyllt 18. Så man orkar inte ens upplysa....

nåväl lämnar det. Det var underbart att träffa dig skatt! du mår bra och det är det viktigaste :)


Linköping förresten ... har inte sett så mycket men...dom har ett fantastiskt köpcentra område där allt, absolut allt finns.överby och torp i ett plus ikea och en massa annat. Men - man har oxå otroligt ful offentlig konst och utsmyckning av staden. Hua. rondellerna är hemska.


I alingsås har man visst julbelysningen kvar i stan. Har man inte plockat ner den i helgen så är den kvar även i Vänersborg. Dags att ta bort den nu tycker jag.

När jag ändå tycker så ...bra Danny att du gick vidare...med det startfeltet var du trots allt rätt okey. Och du som plankade HÅKAN totalt. Skäms på dej! det finns bara en Håkan och du ska inte komma här och åka snålskjuts. Kom på nåt själv! - låten var bra men gör man så som du får man ia inte min röst! Sen tyckte jag nog Hannas låt om gåshud var tillräckligt bra för en final.


just nu önskar jag att jag var religiös. Att jag trodde på nån högre makt som skulle peka ut vägen för mej. Är vilsen just nu. Vart vill jag? vad vill jag? Men nu tror jag ju inte nån annan kan fixa det så jag får väl bara fortstätta grunna....


tack för titten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards