Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;
- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?
Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas tid att få mig att fatta vinken, men jag har inte "lyssnat". Men idag gjorde jag alltså det. Undrar om det räcker nu. Jag får sova på saken.


Jag fick ett infall häromveckan och tänkte att kanske dating skulle vara kul igen. Det var ett tag sen. På krogen finns ingen att dejta, nån kurs vill jag inte gå och kön på posten existerar ju inte längre, så jag betalade ett dyyyrt medlemsskap på en sån där dejtingsida. Tre månader i ett nafs. Det var det minsta man kunde ta. Man fick prova gratis först stod det. Jo jag tackar. Du kunde kika på bilder och läsa presentationer. Du kunde slänga iväg en "blink blink" men inte skriva nåt brev. Du kunde däremot få brev. Men dom kunde du inte läsa. Inte förrän du blivit medlem. I minst 3 månader. Så då blev jag det.

Upptäckte ganska fort att det inte var en helt enkelt. De män som jag tyckte passade mig visade sig inte vara medlemmar. så nu kunde de varken läsa nåt från mej eller skicka nåt annat än blink blink. Och försökte man få med nån mejl adress i presentationen då blev det stopp. Dom är smarta! och jag gick på det :) jaja...Nästa insikt var att det var småkul i ungefär två kvällar att kika in om man fått nåt mejl eller om nya ansikten fanns att kika på. Det fanns ingetdera.  Ungefär samtidigt försvann känslan av att det skulle vara kul att dejta igen. Å " jag gillar att va singel"  känslan kom tillbaka ännu starkare än tidigare. Då är det ju kul att ha 10 veckor kvar av mitt abonemanget :)


tack för titten

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards