Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Bente - 26 januari 2012 20:04

Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun, gå åt rätt håll, göra rätt, tänka på allt, förutse misstagen. Då! kommer det gå bra nu, det är jag ganska övertygad om.


Givande möte idag med Anna! och "det här är bara början" som min fina UC sa...

ja det låter kryptiskt - men ni kommer få se så småningom om jag bara gör det jag skrev först...överst....typ.


Dagens singelstatus:
10 på skalan. Högsta poäng. Mår super. Saknar ingen lover eller partner idag. När jag får småspringa mellan möten, jobb och planering då mår jag som bäst. Ja det som kommer efter oxå, själva resultatet s a s är oxå.

till skillnad mot singelvän 1 som börjar vilja dejta. Kloka väninnan har bestämt sig för att "one night" är passé och nu ska dejten återinföras. Good! Ready for relation. Dit har jag en bit kvar.


Nåväl - ser fram emot partyt på Villa Stranna i Thn om några veckor. Kommer bli såååå kul. Vänner från nu och förr, livemusik att festa loss till och vråla med hejdlöst och månne falskt till! Hot stuffa till Sthefan Boscos goa skivor som snurrar som de gjorde "förr" i tiden. Ni vet. Nostalgi helt enkelt. Priser i baren man uppskattar. jag kommer att feel good helt enkelt :)) du kommer väl?!


Ny leverans från L´ambre idag. Ljuvliga dofter, härliga färger och mjuka krämer :) Kolla in fb sidan Cosmika eller hojta om du vill lukta titta prova.


Tack för titten!



Ovido - Quiz & Flashcards