Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Bente - 15 januari 2012 21:43

Linköping tur och retur...i bil....med släpkärra bakom...bästaste vännen körde. Hon e otrolig på att köra med kärra. Jag vågar inte överhuvudtaget, har aldrig haft ett släp bakom min bil. Hon kan vända ett husvagnsekipage på en kvadratmeter...typ.

Nåväl tack för att vädergudarna var med oss denna dag. ingen snö och ingen halka. Vi såg några udda byggnadsprojekt på vägen. Utanför Vara nånstans hade nån byggt ett hus på höga pålar. Till vilken nytta undrar jag fortfarande eftersom det fanns gott om plats på marken  s a s. det låg mitt ute på en öppen mark. Men det var ju orginellt förvisso...några kilometer längre bort hade någon annan istället grävt ner ett hus under marken ...övervåningen och snedtaket var det enda som syntes...ta en söndagsutflykt nån gång och kika själva.


Konstaterar än en gång att helgerna går alltför fort. Finns det nåt parti som verkar för 3dagars helg så ska jag överväga ett medlemsskap noga!

tack för titten :)

Av Bente - 15 januari 2012 21:43

Linköping tur och retur...i bil....med släpkärra bakom...bästaste vännen körde. Hon e otrolig på att köra med kärra. Jag vågar inte överhuvudtaget, har aldrig haft ett släp bakom min bil. Hon kan vända ett husvagnsekipage på en kvadratmeter...typ.

Nåväl tack för att vädergudarna var med oss denna dag. ingen snö och ingen halka. Vi såg några udda byggnadsprojekt på vägen. Utanför Vara nånstans hade nån byggt ett hus på höga pålar. Till vilken nytta undrar jag fortfarande eftersom det fanns gott om plats på marken  s a s. det låg mitt ute på en öppen mark. Men det var ju orginellt förvisso...några kilometer längre bort hade någon annan istället grävt ner ett hus under marken ...övervåningen och snedtaket var det enda som syntes...ta en söndagsutflykt nån gång och kika själva.


Konstaterar än en gång att helgerna går alltför fort. Finns det nåt parti som verkar för 3dagars helg så ska jag överväga ett medlemsskap noga!

tack för titten :)

Ovido - Quiz & Flashcards