Alla inlägg den 16 december 2010

Av Bente - 16 december 2010 21:05

sitter här med min goa vän NIna. en kvinna som är positiv som få, som gör saker istället för att bara prata. Som är framgångsrik företagare och en frisk fläkt.

Vi dricker champagne på en torsdag. visst är det så det ska va. Förgyll vardagen.


Är grymt trött idag. Jag slutar på radion vid nyår. Ska bli skönt faktiskt eftersom jag inte fixar att jobba tidig morgon.  Somnar inte innan jag ska upp kl 03 och har svårt att slumra in när jag kommit hem vid 11. Så fast jag älskar jobbet och lyssnarna så tvingas man ibland se sanningen i vitögat. Jag orkar inte. Inatt var dessutom första gången jag höll på att somna på väg till uddevalla. Det snöade och det var så otäckt när snön kom emot en hela tiden. Man såg knappt vägen. Men nu blir det snart återgång till thn stad på heltid alltså.

Kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards