Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Ditt å datt

Av Bente - 21 september 2010 19:54

Nu har man verkligen inget val! Mängder av folk ska avlasta sina frustrationer, sin ilska lr för den delen glädje över hur det gick i just valet på mig. Försöker bita ihop och lyssna som sig bör, men nu dröjer det nog inte länge innan jag spricker. Men jag biter ett tag till så får vi se.

Vädret var ju så gott idag så jag saknade cykeln t.o.m, då fattar ni att det var skönt ute. Cykel ska man inte ha i Vänersborg om man inte har dubbla lås på, då försvinner den nämligen. Vart vet ingen. Men borta blir dom. Därför är jag nu utan.


Vill så gärna göra nåt nytt men vet inte riktigt vad. En sidekick i min morgonsändning i P4 SR Väst, tror jag vore kul och bra. Intresserade skriver en rad till mig, morgonpigg och rapp i tanke och mun är ett krav likaså att du är politiskt inkorrekt.


Brev får man sällan nuförtiden, så jag blev happy när det damp ner ett. En inbjudan, jo man tackar! gratis buffé och standup med kaxig rikskänd karl, och en gäst får medfölja...hmmm....tja varför inte..men vem tar man med sig?  :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas ti...

Av Bente - 18 februari 2012 18:47

Den går. Fort. Tiden. Den yngsta fyllde 17 häromdagen, mellanbarnet fyller 20 i morron. Andra barnbarnet är på väg och dimper väl ner om nån vecka. Dimper ner....det skulle inte svärdottern hålla med om var rätt uttryckt om man säger så. Nåväl. Tiden...

Av Bente - 1 februari 2012 23:05

Gokväll vänner! nu vet jag vad vissa förväntar sig av denna aftons blogginlägg. Jag ska skriva om relationer, normer och love. ok. Efter en kväll på en av stans få, men trevliga pubar, tillsammans med få ;) men trevliga vänner (just kidding) avve...

Ovido - Quiz & Flashcards