Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Bente - 25 mars 2009 21:48

men ibland kombineras glädjen med viss ångest . Eftersom jag på fredag kväll ska till Lödöse och vara lite käck och trevlig, förhoppningsvis locka till ett och annat skratt - det är därför man vill att jag ska komma - och man brukar uppskatta om jag sjunger nån av alla våra låtar, så ska jag denna gång ta med mig sonen tillika trubaduren!

Ska bli kul att slippa cd skiva med bakgrundsmusik :) så ikväll tränade vi lite, repertoaren blir blandade "framåt fredagalster" + en del orginal av sven-ingvars (wow!) cornelis och lite andra filurer. Roliga episoder och historier ur mitt radioliv ska jag oxå bjuda på. Det blir nog bra. Äldre människor är så tacksamma och roas av så lite som en sån som jag ;)


för att inte tala om hur kul det är att få uppskattning och få skratta ihop med andra - det är man inte bortskämd med på jobbet precis......annat var det förr!


Annars är jag fast i ett spel - world challenge - på face book. testa inte om du inte vill fastna!

är godissugen, men jag ska ju inte äta sånt. får väl dricka lite grädde och ta en bit brieost för sånt får jag äta - knepig värld ;) 

Av Bente - 25 mars 2009 13:31

vaknade vid halv sju med en hejdundrande huvudvärk. Igen! samma sak hände förra veckan. Nåja det blev en alvedon och några timmars x-tra sömn så på jobbet var jag inte förrän strax efter tio.

Solen sken, himlen blå - underbaaaaaart!


möte fram till lunch - åt dock ingen, hade inget hemma att ta med.

några trötta mandlar i en påse låg på skrivbordet, det får duga.


Ovido - Quiz & Flashcards