Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Bente - 13 februari 2009 15:52

Oldsberg och jag blir det även denna fredag. Tänk om han ringde mig och frågade om jag ville vara med i nästa säsongs "På spåret" - svaret blev förståss nej även om jag i soffan lyckas svara ja på rätt många frågor.

Sen får det bli Skavlan, min landsman och förebild som journalist! duktig som få.

ett glas vin eller två, sen slocknar jag väl kan jag tro.

Kalas på söndag men vad ska jag bjuda på? Hela ugnsluckan ramlade ur spisen igår så nåt bakat kan det inte bli. Först nästa vecka kommer fastighetsskötaren med en ny spis.


sist men inte minst och med tanke på rödvinet jag tänka dricka ikväll; läste igår att LÖK är 25 ggr nyttigare för hälsan och blodet och hjärtat och allt vad det är - än ett glas rödvin. Det trodde man inte! och vill framförallt inte tro. vem vill slå sej ner framför tv:n på fredan med en rödlök i handen, inte jag!

Så numera dricker jag inte rödvin för att det är nyttigt utan bara för att det är gott :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards